torsdag 31 december 2009

LISTAN!!

Min lilla lista om vad för något jag ska klara av 2010 har jag gömmt på ett säkert ställe!! Den är min, BARA MIN!! Men icke att förglömma.... För där står faktiskt ett å annat som skulle vara väääääldigt bra för mig...

2010 är ett år då jag har kännt Maria i 30 år!!! Och det tänkte vi fira på något vis... Helt jävla otroligt vad tiden går fort! Kommer fortfarande ihåg när Maria flyttade in i huset breve oss i Gnesta, och när hon kom upp till mig och frågade om vi skulle leka... Sen dess har det varit vi... Vi har följts åt... Började med kyrkansbarntimmar, lekis, låg,mellan och högstadiet... Gymnasiet skiljdes vi åt... Hon gick vård... Men vi har hållt oss ganska nära varandra genom åren ändå... Dem senaste 3 åren har hon bott i Tranås, det är väl det längsta ifrån vi har varit varandra... men hon är så go, och vi kommer alltid att finnas för varandra... Det finns några få goa i mitt liv, som jag ALDRIG kommer att glömma... Jag vet att ni finns och ni vet att jag finns... Kan ta ett tag mellan gångerna vi hörs... Men det spelar ingen roll... =) LOVE U ALL!! <3 <3

Idag har vi inte lyckats göra något vettigt än, förutom ätit en god frulle!! Men det är väl inte fy skam det inte!!?? Torsdag redan, och det är oxå dags för röjning utav lägisen... Hannah måste plocka bort sitt bös, hon gärna tar fram och släpper lite här å var... Försöker säga til lhenne, men med risk att låta som en tjatig kärring, så tar jag det lite lugnt med det... Bara det görs, innan hon åker tillbaka till far sin!!

Igår gick det upp för mig att det blir ju 2 udda veckor efter varandra!! Det ställer ju till det duktigt för mig, i ju med att jag då jobbar helg och kväll dessa veckor!! Men med mycket prat om att försöka förstå hur det ligger till, lyckades vi lösa det... Jag, Eva och Magnus!! Blir att jag får ha henne 2 helger i rad istället, men det gör mig ingenting!! Fick iaf 3 röda dagar å jobba på en vecka!! Det blir ju nice i nästa lönekuvert!!

Nu ska jag nog dricka lite kaffe och vakna till!! Känner mig fortfarande lite seg och vääääldigt fundersam faktiskt!! Hur kan en människa som säger att jag är fantastisk och fin, helt plötsligt inte ens svara på ett sms? Och låtsas som om jag inte ens finns? Då känner man sig jäääävligt osynlig och betydelselös!! Men nu vet ju jag att jag inte är det!! Så jag ska slå bort dem där tankarna och lägga ner min energi på nått vettigt istället!! Det var väl bra tänkt va??!!

Bye 4 now!!

Kommer säkert in en sväng innan vi far ut mot "Bärshammar"!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar