söndag 6 december 2009

Jaha....

Nu är denna helg över... I fredags jobbade jag till 21, sen for jag hem och gjorde precis det jag hade lovat mig själv... Korkade upp vinet och åt några toastskagen till det... Så nice så...

Lördagen blev en riktigt softas-dag... Min kusin skulle åka tillbaka till Brasilien, och kom förbi för att säga hejdå. Sen blev det film och mys i soffan... Vid 20 så hojade jag över till Jimmys 25års-fest... Han fick en platta öl utav mig... Det var en trevlig tillställning!! Och var väl hemma till 3...

Idag har jag bara mest sovit och slappat innan jobbet... 15-22.15 gick finfint... Och fick reda på när jag kom hem att Hannah´s lånebok ska tydligen finnas här någonstans... Ska vara tillbaka på tisdag, och jag har inte en jävla aning om hon ens har haft hem den hit!! Letar och letar överallt, men nääääe.... Magnus skulle oxå titta hos sig... Värdelöst!!

Jaja... Så kan det vara... Hoppas bara på att boken inte är dyr.... För den får vi nog ersätta, om den inte kommer fram!! =)

Ska gå å lägga mig nu, lovade Hannah att komma och hälsa på imorgon på skolan!!

Fridens!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar