torsdag 17 december 2009

Onsdagen...

....hoppade jag över att skriva någonting på!! För jag somnade som en liten gris... Först upp tidigt och skotta fram bilen... Fanns en stooor driva utanför garaget... sjutsa lillan till skolan, sen jobba 7.45-15... Sen hämta lillan... Hem å dona lite inför badhuset och simskolan!! Blev ett besök på MAX innan... Hinner inte riktigt laga mat innan det är dags att fara dit... Hannah hade avslutning på sin simskola, och som en liten uppvisning... Hon simmar 25 meter bröst och 25 m rygg, utan problem nu... Skitbra jobbat tjejen!! Stolt mamma är jag!! Men sen när det blev dags för duschning, börjas det!! Och har nu fått höra att det infinner sig nån slags förpubertet vid 6-7 års ålder!! Och jodå!! Det gör det... När jag satt fullt påklädd och klar, hade hon bara fått på sig trosorna!! Och grinade typ hela tiden!! Jösses!!
Så när vi väl kom hem och la oss, var vi helt färdiga!! Så jag somnade duktigt!!

Idag började jag min morgon med att gå ut på balkongen för att röka, och HALKAR som en tok, och druttar omkull och slår i ryggen vid fönsterbläcket!! Blåmärke, man tackar!!
Sen iaf fick jag upp lillan och käkade lite frulle med henne, lämnade vid 8.30, sen for jag iväg till Fiasnutt för en myyysfika!! Och jäklar vad det snöade och gjort sen dess typ... =) Maxen kom dit strax innan jag var tvungen att åka till jobbet... 11-17 jobbade jag och det gick förvånansvärt fort!! Runt halv 4 hämtade morfar Hannah och efter jag slutat jobba åkte jag till dem och satte mig vid ett dukat bord. Som alltid, varannan torsdag!! Så jäkla great!!

Åkte hem skaplig därifrån, så vi skulle hinna med att klä granen idag, för nästa gång Hannah kommer hem hit, är det juldagen!! Och då har jag ingen lust att klä den... Då ska vi ju fira jul här hemma!! Då ska allt vara klart!! Men min gran börjar bli lite hängig tycker jag... Ska se om jag hittar någon ny efter jul, till nästa år... Några grenar har gått av, kanske inget som syns så, men den är lite dassig ändå, tycker jag!!

Nu ska jag fejja lite och slappa vid TV´n...

Pyss!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar