tisdag 22 december 2009

Skit!!

Åkte ut till mina underbara i Bergshammar för en kaffe och lämna en lite julblomma!! Tog med spelet med, så Tedde kunde titta på det, och se om det fungerade... Men det lös bara en röd lampa och han fick inte ens ut grejen man lägger skivan i... Faaan... Det skulle ju bli min och Hannah´s julklapp!! Och vad ska jag hitta på nu då, när jag bara jobbar ända tills jag får hem pluttan och ska ha jul!!?? Var ju inte riktigt med i beräkningarna, om jag säger så... Jaja... Får hitta på något annat...

Annars så har jag jobbat järnet idag!! I charken... Och det har fan inte varit en lugn stund!! Är helt slut i kroppen, men inte i knoppen!! Så det lär dröja en stund till innan jag kan tacka för ikväll!!
Jobba imorgon med... 12-22.15... Blir mååånga timmar, vilket jag verkligen behöver!! Sen kommer julafton... Och då jobbar jag 7.45-15.30... Sen bär det av till mor och far, för lite mat... Mysigt...

Nu ska jag säcka ihop i soffan, och fundera ut vad jag ska hitta på!!

BYE!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar