söndag 27 december 2009

Idag....

....har vi fått en massa gjort faktiskt!! Tokröjde i vårat sovrum!! Så jävla nice att det är gjort... Fick igång en gammal dator med, så Hannah kan sitta och spela dataspel... Tvättade 2 maskiner tvätt och plockade och donade i heeela lägisen!!
Sen gick vi ut en sväng... Hade lite gammalt bröd sparat, just för att ge det till änderna... Oj, jösses så glada dem blev!! Hannah hade pulkan med sig och så stannade vi vid pulkabacken vid skolan på vägen hem... Jätteskojigt hade vi det!! Sen blev det en sväng till affären för att inhandla grejor till middagen!! Hannah ville ha köttfärssås och spagetti... Vilket jag gladeligen gör, och kan bara säga en sak!! Har nog inte sett H äta så mycket någonsin!! Efter middagen försökte jag ännu en gång slå min dotter i Fia med Knuff, men ICKE!! Fan... Puttar ut henne hela tiden, men hon slår mig ändå!!
Avslutade dagen med ett bad tillsammans med lillan och sen så kröp vi ner i soffan och glodde på tv´n en stund... Saga och sen var det bara sova kvar!! Egentligen för oss båda, men vaknade efter en stund... Kände att jag ville ha lite tid alldeles för mig själv.... =)

Idag har jag haft fullt upp, så jag inte riktigt hunnit med att tänka så mycket... Men det finns så mycket jag skulle vilja ha svar på... Vill ha en glaskula och titta in i!! Kanske bäst att inte veta, men är ju lite nyfiken på hur livet kommer att te sig!! Är fortfarande väl medveten om att det kommer inte hända ett skit, om jag inte gör något åt saker å ting!! Men hur tar man sig ut ur detta ekorrhjul??

Fattar ingenting!!

Jajaja... God Fortsättning på er alla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar