tisdag 15 december 2009

Mjoooo...

Min förmiddag tillbringade jag ute i skogen hos goa vänner, och deras pluttar!! Och väl däeute började det snöa som aldrig förr!! Så jäkla mysigt... Vara mitt i ingenstans och bara vitt överallt!! Passade på å spela lite Wii med dem, och det gick väl så dääär... som vanligt!! Hahahaha... Men är barnsligt förtjust i spel!!

Sen åkte jag hem å röjde lite, och tog fram pulkan!! Tänkte överraska lillan med att köra hem henne i den!! Ställde den utanför gympasalen 10 minuter, mendans jag hämtade henne, sen var den borta!! Jävla ungar!! Varöfr ta något som inte tillhör dem?? Förstår inte att det gör någon ledsen?? Tydligen inte!! Men vi knatade hem och hämtade en annan, sen drog vi till affären... Inte plogat någonstans, så det var ju helt perfekt... Handlade lite frulle tills imorgon, sen på vägen hem stannade vi till i pulkabacken hos oss!! Hannah åkte som en liten tok!! Tihi!! Sen hem och käkade mellanmål...
På kvällen drog vi ut och gjorde snölyktor och en snögubbe och hade det mysigt!! Lite mat på det, sen var det bara sängen kvar denna dag!! Går alldeles för fort bara!! Men men... Känner mig på lite bättre humör nu iaf... Snön och kärleken ifrån mitt barn gör varm... Tycker det är så mysigt!! Både med snö, och min dotter!! Men hon har blivit lite för mammig på sistone!! Vet inte alls vaffö!! Men det ger sig väl... Det med...

Nu är det dags för lite fejjan och TV´n...

Kraaaam!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar