tisdag 29 december 2009

Blääääääääää....

Känner mig sååå vissen, på något vis!! Inte direkt sjuk, men inte frisk heller... Kroppen säger bara ifrån på nått vis, som inte kan förklaras med ord!! Hannah var jättegullig imorse... Fixade iordning frullen så ott som själv... Mysigt att sätta sig ner till ett dukat bord... Mådde redan då lite skumt, så jag gick å la mig en stund efter frukosten... Hannah myste ner sig i soffan, så jag fick vila en stund till...
Sen trotsade vi kylan och gick ut i den underbara vinterdagen!! Gick bort till skolan med pulkan och åkte järnet!! Det var inte ens kallt då... I solen... Och så gick man ju upp för backen hela tiden... =)
Efter det åkte vi till jobbet och handlade lite... Pausade för en liten fika, och fick en liten liten stund med Fia, som hade rast då... Gött å se dig!! Puuuuuuuuuuuuss!!
Hannah och jag knåpade ihop 4 rader LOTTO som ska ge oss några miljoner, är det tänkt!! Och då jävlar!! Ska jag ta mig till en varm sooooool och bara ladda batterierna!! För detta funkar inte länge till, känns det som!! Behöööööööver energi, och lite annat med, som skulle göra mig till en ny människa!!

På nyår ska vi över till Dorisväg för att äta och dricka gott!! Längtar så det värker efter mina goa!! Det ska bli riktigt nice, och hoppas bara på att inget "bryter ut" på mig... Kan ju vara något på G, men har ingen aning... Är det så här på torsdag, är det ingen fara på taket!!

Några svar skulle jag vilja ha dock!! Har efterlyst dem, men inte fått några!! Och då undrar man om det är pga brist på respekt, eller något annat!! Jaja, det visar sig!!

Halvgluttar på en asdålig film på 3an!! Så då fortsätter jag med det, en stund till!!

L&R

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar