fredag 25 december 2009

Igår...

...på självaste julafton jobbade jag... 7.45 - 15.30... Var inge skoj alls faktiskt... Men bättre det än att sitta hemma och må dåligt... Efter jobbet åkte jag upp till mor och far, och fick i mig lite julemat!! Var ju tänkt att jag skulle åka ut tull skogen efter det, men hoppade det... Mådde inge vidare alls, med världens huvudvärk och låg var jag... Kände mig som ett urskitet äppelskrutt, och det gör jag även idag!! Så det är väl något som ligger å lurar och som ska bryta ut!! Bara för att jag är ledig i en vecka nu... Så klart!!

Men idag åkte jag och hämtade Hannah vid 11, och sen for vi hem för att dona iordning inför våran julafton!! Vi har haft en mysig em/kväll... Men som sagt.... Det känns ändå tomt på något vis.... Älskar Hannah mest i hela världen, och hon är sååå underbar... <3 <3 Puss hjärtat...

Nu ska det väl bli lite zappning på TV´n och se om jag hittar något att vila ögonen på...

GOD JUL på er....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar