måndag 21 december 2009

Njaaa....

...ett tag sen jag var här inne ser jag!! Förlåt för det... =( Men min ork har inte räckt till riktigt känner jag!! Men nu är jag här!! Även fast jag inte har så mkt att skriva om!! Bara att jag tycker denna högtid, som jag förut älskade, SUGER!! Ingen julstämmning what so ever, har infunnit sig!! Satte på lite julmusik när jag skulle slå in lite klappar, men det hjälpte inte!! PISS!! Måste finnas någon att skylla på, att jag känner så här!! Så är det bara!!
Jag ska jobba fram till juldagen, då kommer lillan hem och då kanske det blir lite mer jul här hemma!! Hoppas på det!!

Helgen flöt på med mest jobb faktiskt!! Och fort gick det oxå!! Skönt... Vet man att det är en månad kvar till nästa helhelgs-jobb!! That´s nice....

Och en jävla massa snö har vi fått, men det däremot tycker jag bara är mysigt!! Lyser upp tillvaron betydligt!! Så här mycket snö har vi inte fått på många år!! Det är för mycket för att åka pulka i, konstaterade Hannah igår!! Hon bara sjönk!! Gullunge!! Men när hon kommer till mig får vi gå bort till skolan och åka... Där åker ju ungarna hela dagarna så... Borde funka finfint!!

Har nu slängt in 2 maskiner tvätt och sen blir det till å jobba lite!1 17-22.15... Rätt ok tid, fast det suger lite att man börjar jobba när dem flesta går hem!! =) Men lite OBtimmar blir det ju i slutändan!!

Nähepp!! Dricka kaffe och fejja lite!!

PUSS & SMEK!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar