torsdag 3 december 2009

ja aaaaaaaa....

Redan torsdagskväll, och jag är helt förstörd!!! Va fan har hänt?? Dagarna bara rinner förbi, och jag vet!! För tjatar om det jämnt känner jag... Jag hänger inte med!!! Men denna vecka har bara rusat... Hunnit med 2 sittningar hos mor och far, och kusse Kerstin, badhuset och simskola, tvättat, städat, betalat en jävla massa räkningar, försökt smälta att jag ÄR en ensamstående singelmorsa, vilket inte uppskattas av alla tydligen. Vill så det värker, men det hjälps inte... Men det kanske blir bra ändå...? Vem fan vet??!!

Imorgon fredag blir det jobb som vanligt!! 16-21... Sen ska jag hem å göra det jag brukar... Förföra mig med lite vin och nått gott!! Är jag värd!! På lördag är det dags för en 25års-skiva... Och ev utgång?? (tydligen) vore skoj!! För det var ju verkligen väldigt länge sen!! Mohahahaha!!

Ja... Borde vara glad för det jag har!! En underbar dotter, jobb, tak över huvudet och möjlighet att betala mina räkningar... Finns jävligt många där ute, som inte har ett piss!! Uppskatta det man har!! Och min plutt är för jävla underbar!! Utan henne hade jag inte fixat det här!! Älskar dig så... <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar