onsdag 30 december 2009

Jaha...

...idag känns det så där... Har egentligen några små uppdrag att genomföra, men vill inte sticka ut näsan i 15 minusgrader... Om jag nu är förkyld, eller håller på å bli, bör jag väl undvika det... Än så länge idag har vi inget gjort, förutom ätit en god frukost... Och borstat tänderna... Hannah springer fortfarande runt i jamasen och jag har väl kommit ett steg längre... Dubbla mysbrallor, strumpor, raggsockor OCH mina fårskinnstofflor har åkt på!! Fryser inte!!! Men känner på golvet vid balkongen att det drar duktigt!! Så är det väl att bo i ett gammalt hus byggt 1946?? Är ju inte många dygn på ett år det är riktigt kallt, så man får väl bara bita ihop... =)

Vet inte vad vi ska hitta på idag... Skulle jag få välja, så skulle jag krypa ner i sängen igen och kanske slå upp mina bruna nån gång nästa år!! Har ingen större lust med det här!! Dessa högtider är inget å ha!! Tur är iaf att vi ska bort på nyårsafton, annars så skulle jag sitta här å böla!! Duktigt patetisk och tragisk jag är!! Skulle verkligen vilja ha ett annat tänk, men vet inte riktigt hur jag ska göra!! Borde faktiskt vara rätt så nöjd med det jag har!! Men det finns vissa detaljer i mitt liv, som skulle kunna vara annorlunda!! Så är det... Men är oerhört tacksam att min dotter finns i mitt liv!! Älskar henne så, och hon är underbar....

Nu ska jag nog göra mig en kopp kaffe!! Känner det i huvudet, att jag inte intagit dagens dos koffein... Så... Bäst att göra det!!

Kraaaaam!!

NYTT ÅR - NYA TAG??!! Måste jag nog göra... Man kanske skulle skriva upp en liten lista med små mål? Sådana som man verkligen kan uppnå? Så man har något att kämpa lite för? Humm... Tåls att fundera på under avnjutningen av kopen java!! Mmmm... SÅ FÅR DET BLI!!

LOVE!!

1 kommentar:

  1. Lilla gummselums. Jag älskar dig för den du är.. Du är en kanontjej/mamma som har mkt energi över.. =) Men vet du vad.. va stolt över dig, för JAG hade aldrig orkat kämpa så mycket som du gör hjärtat... Hanna är verkligen en fin tjej med en fin mamma.. ;) Nu längtar jag till sommaren så vi kan åka på nån lång kryssning, kanske nån SPA tjofräs.. vore väl skoj... med en massa alkohoooool...=) Puss hjärteskrutt, fortsätt kämpa va inte ledsen.. Du är kanon... Puss // Fia såklart...=)

    SvaraRadera