lördag 26 december 2009

Tack vare min raring...

...så såg jag att Gilbert Grape börjar previs just nu!! Somnade som vanligt med Hannah förut, och vaknade med ett hemskt ryck!! Läbbigt när man inte ens märker att man somnar, tycker jag!!
Idag har vi bara tagit det lugnt... Spelat spel och umgåtts... Vi gick ut en sväng för att bara komma ut... Hannah började dona med pulkan här på gårn, och åka i de stora drivorna som ligger på gräsmattan... Jag passade på att skotta lite, bara för att hålla ångan uppe! Sen gick vi bort till affären och införskaffade oss lite lördagsgodis!! Som om vi verkligen behövde det??!! Hahahaha... Men men... Dagen i det stora hela har varit kalas!! Men det är nått slags välbefinnande, som inte vill infinna sig!! Kan inte sätta fingret på detdock!!

Nu ska jag vila ögonen på Jhonny Depp en stund... =)

Puss!!

1 kommentar:

  1. Visst är den filmen bra, Jocke hade aldrig sett den.. Och så tycker jag Leo spelar så bra som utvecklingstörd, ja tror ja sa "va söt han är" 1000 gånger.. hihi.. Vilken kanondag ni haft hjärtat... Puss Fia

    SvaraRadera