måndag 14 december 2009

Japp!!

I morse studsade vi upp!! Upp och donade iordning frulle, och fika till efter luciatåget!! 08.00 kom mormor och morfar och vi satte fart mot skolan då... 08.15 skulle kidsen vara på plats ombytta och klara... Och oj, så fiiina dem var... Och duktiga.... Blir bara så rörd utav alla dessa goa barn...
Sen bar det iväg till jobbet och jobbade 10-17, tog hand om tidningarna och vilken tiiid det tog!! När jag tyckte och trodde jag var klar, dök det bara upp mer skit!! Jösses... Men blev klar i tid och fick sitta i kassan min sista timme!! Alltid nått...
Runt 4 hämtade morfar sitt lilla barnbarn på fritids, för att hon skulle slippa gå så länge... Så när jag kom hem, fick jag sätta mig vid ett dukat bord. Potatisgratäng, fläskfilé och en god sallad till det... Sååå nice... På en måndag!!

Men annars så är jag och mitt humör så pissigt!! Försöker och biter ihop, men nu 2 kvällar irad, har jag brutit ihop!! Jag vill INTE att dessa helger kommer nu... Passar sig inte... Vill bara dra täcket över huvudet och gå upp när det är vår igen!! För detta suger som faaaaaan.... Och varför känner jag det så hääär då??!!

PISS-SKIT-HELVETESJÄVLAR!!

Ta mig härifrån....

1 kommentar:

  1. Men lilla gumman... Inte ska du bryta ihop så.. Kramar om länge.. // Fia.. Löv ju

    SvaraRadera