fredag 11 december 2009

Friday!!

Igår behövdes inte äggklockan användas iaf!!! Mohahahaha!! Sweeeeet, säger jag bara!!!

Idag vakande jag utav mamma och pappa utanför dörren kl 10!! Trevligt, men väntade dem inte riktigt så tidigt dock!! Kaffe och lussebullar blev min frulle... Kan funka... ;) Mysigt var det...
Sen bar det iväg för att hämta lillfian... Hon ville gärna klä på sig själv och vänta utanför skolan på mig... Som de stora barnen gör!! Hon är bara för gullig... Vi for raka vägen till jobbet och handlade lite... Efter det var det bara hem och dona lite... Diskade och röjde, 2 maskiner tvätt hann jag också med, innan vi fick för oss att göra ett litet minijulbord. Gröt, macka, sill, köttbullar, rödbetssallad och ägg... Fast Hannah nöjde sig gott med gröten, mackan och äggen!! Det andra mumsiga var till miiiiig... =)

Nja, sen kom vi på att vi skulle baka lite mera lussebullar!! Sagt å gjort!! Knådade ihop en deg, och den blev fan, hur bra som helst!! Så stooora fina bullar det blev!! Är sjukt imponerad utav mig själv, för att jag bakar ju så sjuuukt sällan!! Bra gjort utav mig tycker jag... Hannah gjorde fina bollar och flätor oxå... Myyysigt värre... Dem blev precis klara till finalen utav Idol... Så must, lussebulle och tända ljus överallt... Blev gosigt och gott värre... Men Hannah segade ihop när det var dags för stora pausen... Orakde inte vara vaken. erkände hon själv!! Och det ska man rita kors i taket för!! För det säger hon sällan!! Tihii!!

Nu är det lite LA Ink på tv´n, sen ska jag nog knoppa, jag med!!

Jag tackar för denna fina dag!!

CREA DIEM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar