måndag 4 januari 2010

Yepp!!

Nyåret invigdes med mina goa ute i Bershammar, och tackar dem innerligt för det!! Det var jättemysigt!! Och sen dess har jag väl typ bara jobbat!! Var i ju för sig ledig i lördags, men då gjorde jag absolut NADA!! Det enda jag gjorde var att åka till greken och hämta mat, sen hem och korka upp en pava... Tände ljus överallt och bara var!! Så sweeet!!
Sen var det jobb på söndagen igen... Gick väl bra tills en tönt skulle gå ut med 2 stekar!! A gick iväg för att ringa, då sprang han ifrån mig och Karin... Vad skulle vi göra??!! Han fick ingen stek till middag den kvällen, och lär inte dyka upp igen!! För då jävlar!! Tänker jag lägga krokben på den jäveln!! Mohahaha!!

Idag jobbade jag 8-15, sen drog jag upp till Västertorp för att titta till fam Nordqvist... Såg direkt att M ville komma därifrån en stund, och tackade gladeligen ja, när hon frågade om vi skulle dra en bio på Heron!! Så det gjorde vi... Och fick i oss lite Thai-mat innan oxå... Såg "Sin nombre" - den var bra med jävligt obehaglig emellanåt..

Och ja, Fia!!! Vill oxå åka typ igår!!!!

PUSS!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar