torsdag 14 januari 2010

Hohohohoh!!!!

Jag som hade tänkt stå ut med min TV tills den gav upp!! Men idag när mor, far och jag var uppe på Heron gick vi in på Media M och hittade den!! En LCD 32", i kanske inte det bästa märket på jorden, med duger finfint för mig!! Och det kommer bli skiiiitnajs!! Ringde Fia och frågade om hon ville hänga med på imorgon för att köpa den... Och det ville hon!!!! Tjohooo!! Alltid roligare med sällskap och så drar vi en fika/lunch där!! Finfint!!

Vi såg sista filmen "Luftslottet" och den var helt ok!! Jag gillade den, men min mamma tyckte nog den var lite seg nån stans i mitten för hon slummra till lite!! Otroligt!! Hahahaha...

Nu har jag landat och glor på grannfejden!! Vilka nötter!!

Och imorgon kommer lillan hem oxå!!! Tjohooooooo!!

PÖSS!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar