söndag 10 januari 2010

Detta blir mitt...

...200ade inlägg!! Råkade jag se... =) Idag har jag sett till att Hannah har fått på sig ett par skridskor för att lära sig lite!! Hahahaha... Ojojoj, vad vi har skrattat!! Inte en endaste gång klagade hon, eller gav upp!! 2 timmar höll hon i, sen erkände tom hon att hon började frysa lite... Den första kvarten kunde jag inte släppa henne alls, men sen så kom hon på det där med balans och tog sig framåt iaf!! Helt sjukt imponerad blir jag!! Detta rycka hade jag nog inte ens kommit på, om det inta hade varit för Hannahs skola... Fick ett mail utav fröken att dem ska åka skridskor på onsdag!! OMG!!! Kände jag... Hon har ju ALDRIG ens provat... Så som en god mor jag är, tog vi tag i saken på en gång!! Tihi!! Kommer gå finfint!! Och om kylan håller i sig ett tag till, kan vi gå till skolans is många gånger till!!

Annars så har dagen varit rätt seg, och har kännt mig på rätt så pissigt humör!! Inget vidare värst tålamod direkt!! Och har en dotter som har hyggliga vaxproppar i öronen idag!! (fast vi gjorde rent dem igår... ;) ) Får psyyyykbryyyyt!!!!! Men imorgon är det en ny dag!! Tjohooo!!

Är rätt seg i kroppen på någotvis... Är jag på väg att bli sjuk, eller är jag bara slut??!! Jag vet inte... Visar sig väl...

Slögluttar lite på Johan Falk... Tycker det är pissigt att det ska vara nyheter mitt i alltihopa!! Diggar jag inte alls... Då går jag nog och lägger mig...

PÖSS!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar