tisdag 12 januari 2010

Ojojoj....

....hur kan någon vara sååååå snygg!!! Syndigt snygg i mina ögon!! Dem där ögonen alltså... Men men... Det är bara till för att tittas på... Inte röra!! mohahahaha... Igår dök han och en kollega till honom upp på jobbet igen, för att polera golven... Och idag kom dem igen!! Tihi... My lucky day!!

Igårkväll satt jag upp alldeles för sent!! Satt och skrattade tillsammans med Fia på msn... The best of Tobbe - var bara för mycket för mig!!! Skrattade så högt mitt i natten att mina grannar antagligen tror att jag fått mig en knäpp!! Haaaaahaaaa.... Så härligt att skratta lite... Har inte gjort det så mycket på sistone!! För mycket allvar i mitt liv nu känner jag!! Vill bara släppa loss och må bra... Gör det fortfarande inte... På kvällarna kommer det smygande... Halsonten och hängigheten!! Vad fan är det frågan om??!! Hajjar inte ett dugg!!

Och bara bajs på TV´n!!!

BLÄÄÄÄSCH!!

1 kommentar:

  1. Hihi hi.. det va så kuuuul... T,om Jocke hade vaknat av mitt skratt.. så jag förstår dina grannar... hihi... Kul att vi har samma humor gumman.. ja känner mig oxå piss på kvällarna.. Its så baaajs... Krya på oss.. Pussa

    SvaraRadera