torsdag 21 januari 2010

Nu så...

...är jag back on track!!

Jodå... Kom hem med en ny Tv för jag hade ledsnat duktigt på min... Och helnöjd blev jag!! Förutom en detalj... Att min dator var på väg att packa ihop totalt, och det var ju med den jag hade tänkt börja titta på film i min nya fina TV!! Trodde ju att det var som förra gången, att det var fixbart!1 Men nej då... Hårddisken hade kraschat och det var ju bara att skaffa sig en ny!! Och är evigt tacksam för Tedde som står ut med min okunnighet!! men nu börjar allt reda upp sig... knapparna sitter lite knasigare på den här, så jag skriver fel typ heeeela tiden, men det är ju en vanesak det med!!

Den här veckan har rullat på i en rasande fart! Som vanligt, skulle jag vilja säga... Jobbade måndag, tisdag brassade jag ner och skaffade mig en ny dator.. Sen ut till B-hammar för hjälp med den, sen in till stan så att lillan fick sin andra spruta, sen ut igen till B-hammar för att hämta hem datorn. Jobb onsdag, sen hem och äta... Sen vidare till badhuset för myspys och lite simskola. Tordag(idag) jobba igen, sen hem till mor, far och Hannah för att äta lite gott! Susade hem efter det för en röjning här hemma... Hör till innan H drar vidare hem till sin far... Lite mys i soffan innan saga och läggdags!! Och imorgon är det redan fredag!! Så här ser våran vecka ut när Hannah är här!! Bara swish, sen är det fredag igen!! Pissfort går det!! Men men... Nu blir det en massa jobb, så det kommer väl gå fort den veckan hon inte är här oxå!!

Det finns mycket irritation på jobbet nu, på vissa människor som bara skor sig på andras bekostnad!! Att förmåner och specialbehandlingar bara gäller vissa!! Och håller med fullt ut!! snart smäller det nog bara till, som L tror... Och det ligger nog inte långt borta!! Hihihihi... Vi får väl se hur det går!! Men slut på detta larv måste vi få!!

Nu är klockan snart dags för Vänner, sen är det bingen som gäller... Imorse höll vi inte på att komma upp!! Hahaha... Tröttmössor!!

LÖÖÖÖV!!

1 kommentar:

  1. Dem intrigerna har jag nog missat??? Eller? Pussa

    SvaraRadera