torsdag 14 januari 2010

Nä nu...

...blir jag ju nästan bortskämd utav mitt ögongodis!! Han var ju på jobbet idag med!!! Lite nice och sitta och glutta på håll!! Hehehe... Man är ju som en lite fjortis emellanåt, men WHAT THE FUCK!!!! Vem fan bryr sig då??!! =) Fniss...

Ja, idag har det varit en liten halvgalen dag!! Fia plutt på plats... och det gör min dag mycket mycket mycket roligare och lättare att genomleva!! Vad är Norskt Kinakål?? Och vad är det för skillnad på bryggkaffe och el-bryggkaffe?? Går inte alla kaffebryggare på el?? Eller vaddå?? Skulle ha frågat Rolle, men glömde det idag... Hummm... Nån utav mina 3 läsare som har ett svar på det?? Tacksam för det!! Hahaha!!

Sen kom en jävla zigenare och gapade på mig och kallade mig dumhuvud!! Och det gör man fan inte!! Fan, blev helt jävla oxtokig!! Och det märkte ju typ alla på hela bygget!! Men va faaaaan!!! Komma och gapa och inte vilja lyssna på vad jag säger, sen forsätta gapa på sitt jävla språk och försöka få mig å tro att han skrek att han älskade mig??!! Nä, knappast gubbjävel!! Sen stod han bara och blängde på mig!! ÄCKEL!! Sen undrar dem varför dem får ett så härligt rykte??!! Skithög!!

Nu är det alldeles för sent igen... men får sovmorgon imorgon iaf!! Sen ska jag avlägga en visit i studion och se om det blir några nya hål i min kropp??!! Efter det hämta upp mor och far, för en tripp till Heron för mat och bio!! Ska bli skitnajs det!!

Nu är det min bok om Madonna (faktiskt) som hägrar... Tycker det är rätt skoj att läsa om de stora stjärnorna och få lite insikt i deras "underbara" liv... Vilket är lååångt ifrån underbart jämnt!! Så klart... Med fasaden och skalet påklistrat så fixar dem allt!! (Nästan iaf... ) Men i slutändan är vi alla lika... Äter, pinkar, skiter( tom Madonna gör det) och sover!! Typ sååå.... Så.... ALLA ÄR VI LIKA - med olika förutsättningar bara!!

Fridens!!

1 kommentar:

  1. hehehe gullig du e.. Och du får min dag lättare oxå.. =) Ja han verka ju va helt jävla dum i huvudet.. Starkt jobbat tjejen att du stod på dig, det hade nog inte jag gjort.. Ha en underbar dag, kan väl höras på nätet ikväll och bestämma vilken tid vi tar stan i morgon..=) Puss och kram. ska försöka ihärda dagen på jobbet utan dig i dag... bläsch // Fia

    SvaraRadera