söndag 24 januari 2010

Sunday, fucking sunday!!

Helgen är redan över... Piss... Men det har mest varit jobb ändå så...

Fredagen gick i mysets tecken.... Riktigt sweeet.... =)

Lördag bestod utav jobb 8-16... sen åkte jag hem och la mig en stund... Trött satan!! Sen satte jag fart med att färga håret och dricka vin... Sen blev det en sväng till Trappers... Det var nice att få träffa lite gammalt Gnestafolk!!

Söndagen - en seeeg dag!! Vaknade vid 10 och kände att jag hade druckit lite av varje i lördags... om man säger så... Men 2 alvedon, ett glas resorb och 4 timmar sömn till så var jag fit for fight!! Jobbade på utan problem, men det var fan så segt!! Dåligt med kunder...

Nu är det bara sängen kvar... Ska till jobbet redan vid ett... Anticimex kurs helvete!! Hade totalt glömt bort, och har inte lust alls... Men men...

PÖSS!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar