onsdag 29 april 2009

Tja!!

Tjena hejsan!!
Jorå så att... Denna dag har varit kalas... Jobbat 12-18 bara... gav bort mina 4 sista timmar till Maria... Tack gumman... =) Sen åkte jag till Bergshammar och fick mig en rejäl middag... Ungspannkaka... Supernice... Tack!! Mysigt värre...

Blev lite fundersam här... hade fått 2 kommentarer, granskade dem och sen försvann den ena... Jah har fan inte alls fått klämm på detta bloggande, men men... Det reder sig väl...

Och kaninjäveln tog några skutt på min dator, sen funkade det inte att skriva ordentligt... bokstäver och siffror hade bytt plats helt plötsligt!! Hur fan lyckades hon med det lixom?? Jösses... Men tack å lov att mina datasupportrar finns ett samtal bort!! Hihihi... Tack än en gång!!

Japp, så har jag avverkat Grey´s, städat hos djuren och helt ledig imorgon... Ska bjuda min mor och far på lunch, på Sea Side tror jag... Den har bra mat där, tycker jag, och väldigt mysigt i hamnen... Sol och vatten hör lixom ihop... Supernice...

Idag känns allt mycket lättare faktiskt... Har kanske med vädret å göra? Vet fan inte... men för det måste man fan bete sig vettigt... DET tycker jag faktiskt, hur som haver!!

Peace!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar