onsdag 1 april 2009

Jaha...

Nu är dagens pass på ICA avklarat... 12-22.15.. Inte den roligaste tiden, men dagen/kvällen har bara susat förbi.. Det har varit riktigt nice å jobba idag.. Haft det skoj, och då tänker man inte på klockan...

Och så blev jag grundlurad ikväll utav min dotter. Skulle ringa och säga gonatt och höra hur simskolan hade gått.. Då berättar dem att Hannah kastat in en hård leksak i ett fönster där, för hon blivit arg, och att den gått sönder!! Och att det skulle bli en dyr historia... Jävla skit vad jag gick på det!! Grrrrr... Tänkte faktiskt innan att jag hade undkommit 1a April-skämt denna gång, men ICKE!! Men men, så är det... =)

Bara en dag kvar med jobb, sen kommer lillan hem... Längtar ihjäl mig... Men nu är det nära. Ska ha en liten påskfest i helgen med gömma påskägg, pyssel och lite grillning på gården... Ska bli mysigt... Och hoppas ju på att vädret står på min sida och tillåter lite lek å skoj ute... Blev så sugen på att vara ute idag, när vädret var så fint...

Nu har jag tryckt i mig en köttbulle macka och stirrar på min motionsmaskin, som jag skaffade mig för nån månad sen... Den stirrar på mig och undrar när jag ska ta tag i det!! Jag HAR tränat på den, men absolut inte så mkt som jag borde.. Jag har svårt att hitta den där extra energin som jag behöver, när jag jobbat klart och landat efter mat och tv i soffan... Gaaahhh.... Den kommer verkligen inte... Och snart är sommaren här!!! Får stå i vassen även denna sommar!! hahaha...

Nä ni... nu är det lite tv4 fakta som gäller, dusch och sängen som återstår denna kväll...

Pusssssss å kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar