torsdag 16 april 2009

...

Det har funderats en hel del idag... Jag har verkligen gjort det, och om jag kommit fram till något bra, vet jag inte.. Har försökt vänt och vridit, vinklat åt alla möjliga håll, men kan inte komma fram till varför saker och ting händer... Dem händer ju ändå... Är det mitt fel? - jag har ingen aning , men jag hoppas på det bästa i slutändan iaf... För jag saknar det som var...

Har hunnit tvätta 3 maskiner tvätt, städat lite, tittat till tvillinghavande Mika, ätit mat med J och Mackan, gått 3 km, pratat med Hannah och Challe (myyys)

Är på det stora hela nöjd med min dag... Och nu tittar jag på värsta förnedringstvn jag någonsin sett!! Jävla japan-skiten... Herrejösses, det är ju så ruttet att man måste titta!! Hahahaha...

Imorgon kommer lillan hem... Skööönt... Och om det går som planen, kommer Challe hit på lördag... Hoppas på det...

Nu är det lite tv, sen sängen...

Puss å kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar