måndag 6 april 2009

Bajs!!

Har inte alls fått klämm på detta med blogging!!! Skrev så jävla mycket, sen *POFF* försvann fan allting IGEN!!!! Blir fan skitförbannad!!! Så denna dag får ni bara stå ut med mitt förbannade jag, men vill oxå bara tillägga att min dag har varit helt ok. Och att min dotter är en så otroligt underbar människa... Älskar henne så... Kommer på mig själv att bara sitta och titta på henne och fundera hur en så liten människa kan säga och göra allt hon gör, med sån humor med... Blir fan sjukt imponerad...

Ja ja... blir fan sentimental så här dags in på småtimmarna... Ska nog lägga ner det, annars sitter jag väl här och bölar... hahaha...

Kram på er alla!!

1 kommentar:

  1. Visst är barn helt otroliga små varelser. Hon har nog fått sin humor efter mamma.. =) Puss gumman // Crazyangel

    SvaraRadera