onsdag 15 april 2009

Grrrrrrrreat!!!

Tjohoo!! Nu är jag ledig i 4 dagar!! Dagen pass har väl gått bra förutom att det har stått en tjej och en kille och packat på våra kunder en polisbricka till nycklarna!! "Hej, gratis polisbricka" Har jag nog hört 10 000 ggr idag... Kräks... Tur att jag inte jobbar imorgon, för dem ska stå där imorgon med!! Hahaha... På er som jobbar då!!

Har nog inte så mkt mer å berätta... Längtar som fan tills lillan kommer hem på fredag, och det är ju just detta, när man kommer hem och sätter sig, som jag känner mig så otroligt ensamen. Men säger nog så här ändå: Hellre ensam, än att leva i ett förhållande och känna sig ensam... För det är fan tio resor värre!!

Och föresten!! Den 29 maj drar mamma, pappa, jag å Hannah till Turkiet, och det ska bli sååå nice... Längtar så otroligt mkt till att bara få vara, och inte behöva bry sig om nått...Det ska fan bli riktigt skönt!! Hoppas ju på att få bli lite brun med!! ;)

FAN, släppte ut kaninen, och nu vet jag fan inte vart hon tog vägen! Måste gå å leta...

Kraaaaaaaaaaam

1 kommentar:

  1. Gud så skönt. Vill oxå åka bort. Packa med mig i väskan...pleaseee!!!!

    SvaraRadera