måndag 13 april 2009

Ojojojoj...

Det som skulle bli en lugn kväll efter jobbet hemma hos några vänner, slutade med en karate-rally-fylla!!! Hahahaha... Jobbade först 15-22.15, sen hem till Jimmys bror, Andreas och där satt ett gäng och vi spelade lite spel och fick i mig lite vin... sen lite till och lite till... =) Sen bar det iväg ut på krogen en sväng... Och där konsumerades det lite mer alkohol, om man säger så... Träffade lite fler vänner ute på krogen, som jag inte sett på väääldigt länge... Det var skoj å se dig killen!!
Nja... fick skjuts hem efter krogen och vaknade idag 11.30... Törstig som fan... Sen sov jag till 15... Hahahaha... Man är ju inte 20 längre, men jösses vilket bra humör jag var på igår!!

Nu är det bara soffläge kvar på denna dag, om ingen kommer å överraskar mig ;)

Puss på Er alla!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar