tisdag 7 april 2009

Tjohooooooo...

Klockan tickade iväg nu på kvällen... Ville ju se Brothers&Sisters ikväll och väntade, väntade, väntade... Sen tillslut vann ju FBK i förlängning, och sen STRUNTAR dem i att visa B&S... WTF?? Satt jag då å väntade på? Grrr... Men en glad överaskning fick jag när jag loggade in mig på MSN... En kär och väldigt go vän ifrån förr var där... Var fint å prata av sig lite... Länge sen... Puss...
Har oxå blivit underhållen på MSN ikväll och blivit erbjuden att vara chaffis i påsk eftersom jag ska jobba... Om nu detta skulle inträffa att köra runt på "er" fyllon, så skulle jag bara bli glad om det hände!! *ASG*

Annars så har jag haft en fin dag idag... Solen har lyst och piggat på mig liiiite till.. Och sen bar det iväg till mor och far på lite påskmiddag... Vi har haft det kalas, och Hannah har varit på strålande humör, tills precis när vi skulle in i porten, så ramlade hon och tjongade i knät riktigt ordentligt, och knät blev alldeles svullet och blått... så jävla typiskt... men mamma K fixade till en kall handuk och en stor kudde under knät, så var saken biff... Nu sover hon som en stock, men ett rejält blåmärke lär det bli...

Nähepp... Dags att sova lite... Börjar kl 7.45, så det är väl dags... Puss på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar