fredag 10 april 2009

Well hello there!!

Jahaja... Nu sitter jag i min soffa igen... Jobbat 15-22.15 idag, och det var väl så där kul... Men den gladaste överraskningen fick jag när min gulliga Maria stod där med sin familj i min kö!! Bara så där rätt upp å ner!! Blev så glad att jag började nästan grina... Inte sett henne på väldigt många år... Puss på dig gumman!! Var sååå kul å se dig... Sen var Tettan och Tedde inne + min mamma och pappa, typ alla på en gång!! Härligt å se er alla!! Lööööööv u....
Annars så rullade den här dagen på rätt bra, blev lite körigt en stund, men sen lugnade det ner sig.
Blir nog inte mer än så här... måste gå å lägga mig, för börjar kl 8 imorgon bitti igen... Och jag som är såååå sugen på ett glas rött.. Får nog hålla mig tills imorgon kväll...

Puss på er alla och en riktigt GLAD PÅSK!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar