söndag 5 april 2009

Våran påsk!!

Nja, när vi slog upp våra ögon vid typ 9.30 så sken ju inte solen alls ju!! Fan, blev lite besviken då... Hade ju ganska så stora planer för våran påsk-dag... Men men... Gick upp och gjorde en bamsefrukost med allt man kan tänka sig. Mackor, yoghurt, juice, te, kokta ägg ( och lilla mamma fick sig 4 sillebitar)- det var riktigt nice.. Sen tog jag och Hannah en liten promenad ( med Ebba-dockan i vagnen) till affären och inhandlade hamburgare och div tillbehör. Vid 2 kom mamma, pappa, grannen och hans dotter hit och vi käkade lite. Smög mig ut och gömde påskägg i trädgården som kidsen fick gå ut och leta efter sen... Det tyckte tjejerna var skoj. Sen gick vi in och fikade lite... Dagen rullade på, och på kvällen nu tittade jag och lill-fisen på Wall-E, den gillade jag... Gjorde nog Hannah med - hon skrattade gott =) Gick å la mig med henne och vaknade 22.30, gaaahhh... var nog rätt trött jag med, och imorgon är det dags för jobb igen - lär bli en hysterisk vecka med allt som har med påsk att göra.. Skönt att det är avklarat här hemma iaf, kommer inte vilja ha något att göra med påsken efter denna vecka misstänker jag... =)

Nåväl... Det var väl min dag i det stora hela... Jo!! Slog grannen i pingis ska tilläggas oxå... Hehehe... Kul att man kan vinna i något iaf!!

Pussssss....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar