lördag 4 april 2009

Nice...

Så härligt att bara vara i detta härliga väder... Så gott som hela dagen har vi varit ute och fått i oss frisk luft och en massa sol... Är sååååå härligt, och jag börjar bli riktigt nöjd med min tillvaro nu. Helt sjukt tycker jag, att vädret och ljuset kan göra så mycket på humöret och känslan av välbefinnande... Men det är ju bara så nice...

Pratade lite med stooora killen på msn igår kväll... Han är hos sin mamma hela påsklovet och jag hoppas att han får ett fint lov där... Miss him... Och älskar honom så... Stora killen... Löööv u....

Imorgon ska vi leta påskägg i trädgården, grilla lite och ha det skoj. Hoppas nu på att detta fina väder fortsätter imorgon med... Nu ska jag glutta lite på tvn, sen somna gott jag med. Hannah somnade på 2 röda, helt slut efter våran dag... =) Skönt...

Puss å god natt på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar