onsdag 8 april 2009

Usch...

Blir fan trött i huvudet av alla hysteriska nervösa människor som är inne å handlar... Dem beter sig fan som om maten ska ta slut, eller att dem inte ska hinna betala... Var sak har ju fan sin tid!! Värför blir dem så här inför storhelger?!? Det är ett riktigt mysterium, och jag blir bara sååå trött... Kan bli precis tvärtom i dessa situationer, att man tar det extra lugnt i kassan, just för att dem ska fatta - DET BRINNER INGENSTANS!!!

Nog om det... Har haft en mysig eftermiddag med lillan... vi har planterat lite frön i yoghurtbyttor - så får vi se om det blir någonting att så i morfars land... =)

BÖRJA TRÄNA KARIN!!! Den där jävla maskinen står bara å stirrar på mig, kastar ut skiten snart... hittar ingen energi till det där sista man vill prestera. Jobb, mamma, sen när H somnat finns det ingen mer energi... Bara soffläge som gäller.. Gaaaahhhh... Men men, det som är bra, är iaf att jag inte sitter å moffar... Ser till att inte ha sånt hemma... Liiiite smart iaf...

Ja, nu får jag väl titta på bajs-hockeyn istället för Grey´s som jag hade laddat för... Suck...

Puss å kram!!

1 kommentar:

  1. Ja får inte heller nån inspiration till att träna... Suck!!! //Crazyangel

    SvaraRadera