torsdag 9 april 2009

Jisses..

Den här dagen har varit knas från början till slut - Började med att jag skulle på utvecklingssamtal kl 9 på Hannahs dagis... 9.10 ringer telefonen från jobbet och undrar vart jag är någonstans. Skiiiiiit, jag skulle ju börja kl 9 och hade för mig att det var 10. Bara att susa iväg direkt till jobbet. Tur att man jobbar nära dagiset iaf.. =) Sen började kaoset... Folk precis överallt och det var full fart hela dagen, tills....... runt fyra tror jag det var, GICK STRÖMMEN!! Jösses... Då var det bara att se till att folket kom fram till kassorna och fick betala, för kassorna går på nån back-up i ca 40 min utan ström... Alla hjälptes åt så allt gick smidigt... Men jösses vilken dag, och vilken tajming... mitt i påskhysterin gick strömmen...

Men men, strömmen hann komma tillbaka så mormor, morfar och Hannah hann laga lite mat till oss iaf. Det var great! Currykyckling med ris och en massa goa grönsaker... Smaskens!! Sista kvällen ihop redan... Veckan går så himla fort... Hinner inte med riktigt... Men vi hann spela lite spel när vi kom hem och vi vann en varsin gång.. Rättvisare kan det ju inte bli!!

Nu är det dags för lite TV tänkte jag... GLAD PÅSK PÅ ER!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar