fredag 3 april 2009

Härlig daaaag!!!

Nu börjar allt kännas lite lättare... Solen skiner och man kan sitta ute i lä med bara en t-shirt utan att frysa... Gud, vad jag har längtat... Hämtade lillan vid tre, sen har vi bara varit ute på gården å lekt, grillat korv och fikat... gick in vid sju tror jag... Så nice... Och så kom ju mormor och morfar förbi, så då blev det lite tilltugg.. Vindruvor, ost och kex (jag tog min nått glas vin då..)

Så i det stora hela har det varit en kalasdag!! Skönt att ha lillan hemma, inte mycket lugn och ro nu inte, och det är så skönt.. =)

Nu sover hon gott och jag tog mig ett glas rött till... Tyckte nog att jag var värd det... Och några fler ost å kex åker nog ner med... Tycker det är alldeles för gott för att låta bli, har ju ingen som helst karaktär när det gäller sånt. Älskar mat och allt det som hör till... Så det blir nog som jag skrev i förra inlägget : det blir jag å gäddorna i vassen!! Hahahaha...

Ha en riktigt mysig helg på er nu, och ta hand om varandra... Pussss...

2 kommentarer:

  1. Woooohoooo!!! Nu börjar du bli ett riktigt Bloggo ju!

    Kram F

    SvaraRadera
  2. You goo girl. skitbra blogg... =) Pussenussen.. varför vassen??, du som är så fin som du är.. // Crazyangel

    SvaraRadera