fredag 1 maj 2009

Lillsnuttan...



Nu är äntligen min lillsnutta hemma igen, och det är en så otroligt skön och befriande känsla på något vis... Jag blir en helt annan människa... Glad, avslappnad och harmonisk... kanske låter patetiskt, men så är det iaf... Jag får ett lugn över mig som inte går att beskriva... Helt plötsligt så ligger alla problemen hundra mil bort, och inte ens i närheten av att vara ett bekymmer... En skön känsla helt enkelt...


Grillade ikväll men min mor och far... Det var riktigt trevligt, och jag å mamma delade på en pava... Helt super ju... Det är riktigt trevlig att se mamma glad och avslappnad med... Älskar dem innerligt...


Ikväll har Hannah busat och lekt massor med Nattis... Dem har målat, tittat på humorgalan, lekt... Dem är underbara...

Ja, just nu är allt bara en stor myspinne!! Hahaha...

Puss på er alla!!

(imorgon är det stugan som gäller... Ska plantera alla våra plantor som växer i vårat kök i div krukor och byttor.. Morötter, majs och paprika.. Än så länge iaf)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar