tisdag 19 maj 2009

Kurs...

Då var dag 3 utav 4 avklarad idag på Stjänholm... Och det är faktiskt otroligt intressant.. Hade verkligen inte trott att jag skulle tycka det, men jorå... Så jag hoppas verkligen att jag kan hjälpa till, om det är något som händer, eller har hänt på jobbet...

Hämtade Hannah och hon har bara cyklat sen dess... Hahaha... Inte riktigt, men nästan... Mormor och mofar kom föbi på en liten fika, och på fredag så fyller morfar år... Då ska vi dit innan jag lämnar henne och börjar jobba... Ska bli trevligt att få lite mat och gratta farsgubben..=)

Nu är det lite desperata husfruar och liggläge i soffan... Känner mig lite vemodig och konstig i koppen... När det känns som om hela världen är emot en, och man kan inte förstå varför... Jag försöker bara vara, överleva och få vardagen att funka... Men det verkar som om vissa inte förstå det....

Äh, jag vet inte... Kanske känns bättre imorgon?

ja, just det!! Nu är twinsen hemma... Härligt att allt gick bra...

Puss på er alla!! Love u...

1 kommentar:

  1. Du som är så gooo gumman, inte ska du känna så..!! Härligt med cykelturerna.. =) Puss & Kram

    SvaraRadera