måndag 25 maj 2009

URINVÄGSINFEKTIONSHELVETE!!

Jävlar, vad saker kan komma plötsligt... Helt plötsligt gör det sviiiinont att gå å pinka, men sån röta jag har, så ringde jag ner till Åsidan och fick komma ner på 5 min... Kissade i muggen, sen var det klart!! Jävligt nice, för hade fan inte velat vara i Turkiet och försöka få nån å förstå mitt problem där... Så det var ju bra...

Har oxå ringt försäkringsbolaget och fått instruktioner om vad jag ska göra om det händer mig eller Hannah något... Skönt att få klarhet i det, även fast jag hade ganska bra koll på det...

Så nu en kopp kaffe och ladda inför jobbkvällen, 17-22.15...

Så vi lär ju inte höras förän imorgon igen, och då är det sista dagen för kursen... Skönt!!

Fått en del gjort idag... och nöjd med det!!

Puss!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar