onsdag 6 maj 2009

Dagen D...

Så kom den stora dagen för min dotter... Den första utflykten med ryggan full med mackor, yoghurt,frukt och en muffins till efterrätt!! Det hade varit kalas + att vädret höll i sig utan regn... Perfekt.. Dem hade ätit sim massäck, lekt och gjort en massa skoj... Var tydligen alla barnen i området som ska bli stora efter sommaren... 58 ungar totalt!! Hur skoj som helst!!

Jag jobbade 7.45-15 och hämtade sen Hannah för att åka hem och äta och ladda inför em/kväll på badhuset... Vi kom dit vid 17, badade och busade... Sen 18.30 var det dags för simskolan... Tycker det ser ut som om hon fixar det här bra... Kan ju bara jämnföra med dem andra kidsen där.. Så det ser lovande ut.. Och hon fortsätter nästa termin med... Det är kalas!!

Så nu sitter man här i soffan igen.. Ensamen som vanligt... Det tär lite på mig känner jag... Litet patetsik är man ju om man sitter och börjar böla till Grey´s... Men hey... Sån är jag... Är en liten befriande känsla dock... Känns som om det är en massa annat som kommer ut oxå... Och sen känns det betydligt bättre!! =) Knasboll man är då!!

Love you!!

1 kommentar:

  1. Men skruttjulle då.. Inte ska du va ledsen heller... *kramar om* Va skönt att allt gick bra på den "stora " dagen.. =) Puss och kram CrazyAngel

    SvaraRadera