tisdag 5 maj 2009

Welllll...

Jorå så att... Idag har jag suttit ute i Stjärnholm på en försäkringsrådgivar-kurs, dag 1 av fyra avverkad. Det var faktiskt väldigt intressant, och så mycket som man INTE veeeeeet. Helt förbluffad faktiskt... Men men... Det är bara suga åt sig informationen och hoppas på att jag kan hjälpa mina kamrater, om det skulle behövas...

Efter kursen hämtade jag Hannah och vi åkte och inhandlade allt som behövs till hennes första utflykt med egen medhavd massäck!! Stort det där... Hon hade svårt att slappna av och somna, för hon längtade så... Gullunge!!

Och jag har inhandlat en ny bikini som sitter som skit, med den enda dem hade på Intersport som passade så där... Min förra har bara smulat sönder, och var ju tvungen att ha en tills imorgon... Badhusdags + simskola för Hannah´s del... Ska bli mysigt...

Nu är det lite dags för dem desperata husfruarna... Tycker dem är lite komiska faktiskt... Jävla tant man är!! Hahahaha....

Peace... =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar