torsdag 21 maj 2009

jaaa...

...ser hur slarvigt jag skriver i denna blogg, men ni som läser detta får väl ha överseende med det... Försöker faktiskt glutta igenom texten innan jag plublicerar, men... även solen har ju sina fläckar!!

Min mamma mår inge vidare alls... Och jag vet verkligen inte hur detta ska gå.. Kan vi åka till Turkiet alla 4? Hoppas och håller tummarna, för nu är det så jävla nära...

Känner mig som ett urskitet äppelskrutt...

Sorry... Känner själv att det bara är en massa gnäll på mig, men va faaaaan!! Jösses så jag är...Kanske inte ska blogga av mig här... Men å andra sidan, är det bara typ 2 st som läser detta, och ni får stå ut med mig!! =) Och detta är min lilla ventil nu.. Hjälper till lite iaf...

AllanBrallan har bett om ursäkt, för sitt "inte så imponerande beteende" -Det är bra tycker jag... När man kan komma till lite insikt iaf...Nice nice...

Nä, ska nog försöka sova lite, och så får vi se hur mor mår imorgon...

Kram

1 kommentar: