söndag 17 maj 2009

Idag...

...hände det något stort!! Hannah satte sig på hojen och bara trampade iväg!! Hon har lärt sig cykla idag!! Och denna min hon hade i sitt ansikte när hon förstod att hon kunde... Så jävla nöjd... Tihi.. Min gullunge... Så duktig, och det gick inte att få in henne... Vill cykla, vill cykla, vill cykla!! Jösses, säger jag bara.. Hahahaha... Roligt är det, för snart så, kan vi cykla ihop, hon och jag... Supernice ju!!

Vi har oxå hunnit med att åka till hästen en sväng... Var avklarat på 10 min, sen firade vi cykelprestationen på McDonalds, med mjukglass(tycker ju att den är så jävla god), men när jag väl hade köpt 2 st, hade Hannah hittat nån tjej å leka med, så någon glass hade hon inte tid med.. Hahahaha... Sötis... Men jag fixade inte att få i mig 2 dock.. Räckte gott med en!! Faktiskt!! ;)

17.oo var det middag i Bergshammar... Ost&skink paj med bröd och supergod sallad!! Tack mina bästa för en kalasmiddag!! Hade naturligtvis med oss cykeln, så hon kunde visa upp vad hon kunde... Så hon och Ebba drog iväg på cyklarna till lekparken, utan problem...

Sammanfattningsvis så har denna dag varit super, ute i solen så gott som hela dagen... Stramar lite i fejset nu känner jag... hahaha...

Nu blir det nog en film... Om jag hittar någon bra på tvn...

LOVE U.... Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar