onsdag 13 maj 2009

Nja...

Är inte alls lika arg och känner mig inte alls lika hopplös... Men jag känner... Tro mig... Känner så mycket, men finner ingen ork eller energi. Och jag hoppas verkligen att dem som känner mig, vet att jag kommer tillbaka...

Jobbat idag... 12-22.15... Funkar fint, för jag vet att efter detta 10timmars pass är jag ledig i 4 dagar... Oftast så är det så iaf... Och det är nice... Längtar så jag håller på å döööör efter Hannah... Men snart så är hon här igen.. Min plutt.. =)

Vi har inget planerat, men det jag verkligen skulle vilja göra, är att åka ner till Gnesta en sväng för att titta till minna vänner där... så länge sen... och saknar dem så... =) Vi får se vad vi hittar på...

Känner mig helt tom i huvudet och i kroppen... Vad är det som gör att man känner så? Tänk om det fanns en paus-knapp.. Shit vad jag skulle trycka på den nu...!! Och trycka på play igen, när jag verkligen har gjort allt jag vill göra... Ta igen allt som jag känner har missat... Skulle typ kunna stå på paus i ett år.. Jävligt nice det vore...

Men men... Så ÄR det ju inte... och dygnen har inte heller 30 timmar heller, som man skulle kunna önska ibland...

Gaaahhh... blir fan bara mer depp utav mina tankar... Bättre å gå å lägga sig!!

Love!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar