måndag 25 maj 2009

ja, så är det...

Lite har hänt sen sist, såg jag... inte haft nån orka att sätta på datorn ens...
Men en god nyhet är, att min mamma kom hem ifrån sjukan idag... Efter lite invärtes omplåstring och 2 påsar blod.. DET är bra... Mindre bra är ju att hon och pappa hoppar över resan... Dem vågar inte, så här kort inpå...Så det blir bara jag å Hannah som drar iväg till ett okänt land.. Så får vi väl se hur det går...hahaha... Lite nervig är jag, men detta fixar vi!! Ett nytt äventyr i vårat liv... Spännande och skojigt...

Ja, annars så har jag tillbringat helgen på jobbet, mer eller mindre iaf... Har också fått i mig min obligatoriska mängd vin, för att överleva!! Hahahaha.. Nejdå... Så illa är det inte, men i fredags drog vi till Temakrogen en sväng...Det var väl så där... Blev inte långvait där inte, och i lördags hamnade vi på Tellus efter en liten förfest hos Jimmy...Skönt å dansa av sig lite... Behövde jag!! Gjorde mig lite gladare iaf... =)

Nu ska jag stänga av MTV´n och lägga mig med min bok... Börjar inte jobba förän 17.00 imorgon, så det blir en redig sovmorgon, nice som faaaaaaaan!!

L&R

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar