måndag 4 maj 2009

Måndag igen...

Ja fy fan, vad tiden går fort... I går(söndag) åkte vi ut till stugan på lite lunch, sen iväg till stallet kl 14 för lite ponnyridning, sen tog vi det bara lugnt resten av dagen/kvällen.. Laddade inför en vecka med jobb å dagis... =)

Idag har det var it jobb på golvet för min del... Det har gått riktigt bra, med en massa nya tänk ifrån våran BC, vilket resulterade i ett enastående resultat.. Ökar motivationen otroligt mkt iaf...Och det hela blir riktigt skoj!!

Sen hämtade jag Hannah på dagis vig fyra, och hade tappat hela örhänget som jag befarade skulle hända. Så vi åkte ner och tjejen satte i ett nytt örhänge, och berättade oxå att det hade i princip läkt ihop. Great, så nu kan man ju snart sätta i nya örhängen... Tror jag få ta en sväng till guldsmeden i helgen... ;) Sen så passade tjejen att klippa lilla damen med... Det gick åt...Efter det blev vi brutalt hungriga på en gång, så en middag på McDonalds fick det bli. Sen åkte vi förbi skokanonen innan hemfärd för att titta på ett par skor till mig... Slutade med ett par till Hannah, och ett par till mig... =) Vem hade kunnat ana det?!? Hahahaha... Så kan det bli...

Nu sover lillan gott i sin säng och jag halvgluttar på CSI... Ska nog fortsätta med det nu...

L&R

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar