torsdag 7 maj 2009

Faaan...

Det är redan fredag imorgon... Gaaahhh... Det går för fort!!! Men har haft en underbar vecka med min dotter!! Idag så fyller hennes mormor år, så vi var där och grattade lite med en blomma och fina teckningar.. Och Hannah busade och var så knasig så vi bara ramlade ihop i en hög, hon och jag... och skrattade så tårarna sprutade... Hon är så härlig!!

Ja, annars så är det bara lite ångest här... En vecka framför mig... med jobb och alldeles ensamen här hemma... Usch... Gillar inte det... Men men... Får väl åka och våldgästa lite folk tror jag... Och oxå titta till min jättegravida vän... Hahaha... Hon är enorm... Men har ju oxå 2 st i magen... Tihi...
LÄNGTAR efter att få sniffa bebis... Snart 6 år sen sist jag gjorde det...

Nä... dags för soffläge och lite zappning...

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar