torsdag 14 maj 2009

Tihi...

Fy fan för detta jävla ställe!! Nu hände det igen!! Skriver å skriver, sen försvinner det!!

Jahopp... Orkar inte skriva allt igen... Men har varit å hälsat på en bebis utav två... Lillskruttan mår mycket bättre, men inte redo ännu att träffa folk..(mig) =)

Under veckan som gått har Hannah tappat en tand, ännu ett stort steg i hennes liv!! Tihi... lillsnuttan... längtar efter henne såååå... Men imorgon så...=)

Imorgon måste jag också komma ihåg att hämta mitt pass!! Tänkt på det hela veckan, men inte kommit till skott!!

Olust känslan finn fortfarande kvar... Den kommer å går, men jag vet inte hur jag ska tackla detta... Vi får väl se hur det går...

Nu ska jag glutta på tvn en sväng, och kanske ska jag färga håret med...Vi får väl se vad orken ger...

Pussss....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar