måndag 10 augusti 2009

Usch...

...får faktiskt lite ont i magen, när jag tänker på att jag inte vet hur det ska bli...
Jag VILL att Hannah ska komma in i skollivet, på riktigt... Som alla andra barn... inte bara lite halvdant, som det kommer å bli... om detta inte styrs upp... Jag VILL att hon ska ha fasta rutiner och känna sig trygg... Det är så svårt när jag bara har henne varannan vecka... Så är det bara...

Jaja... Imorgon är det jobb och fritids igen!! Hannah hade en kalasdag på sin första dag idag!! Det bara löööös om henne, och ville inte åka hem vid 3, då jag kom och hämtade henne... Gullunge!! I ca 3 minuter i morse fick jag vara kvar, sen bad hon mig gå, och när jag hämtade henne sa fröknarna att allt gått kalas!! Idag var det bara 3 kompisar från dagiset där, men det hade inte spelat någon roll... Hade så skoj så!! Hon är väldigt lätt att ha å göra med... Och är så tacksam för det... Måste ju betyda att vi har gjort och gör ett bra jobb!! =)

Nu måste jag nog tvinga ner mig i sängen! Tycker oxå det är rätt skönt att få tillbaka rutinerna... Upp tidigt, så man är trött på kvällen... För det är ju faktiskt så det ska vara... Men oj så lätt det är, att vända på dygnet... På min semester tror jag inte att jag la mig någon gång innan 2 på natten... Huvva... Knasigt värre!!

Nä!!

GOD NATT PÅ ER!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar