måndag 31 augusti 2009

Nä men...

.... bli inte arg på mig rara blogg!! Har inte haft tid ju!!

Har i princip bara jobbat ses sist... Och idag är nog den värsta dagen i mitt liv... Men tog mig igenom den med!! 05.30 var jag på jobbet för att inventera... Hemma igen vid 11-11.30... Sen gick jag å la mig och kunde inte somna på en gång, men tillslut så... Upp igen vid 16.00, för att upptäcka att kaninjäveln har "rännskita" Ja men va faaaaan!! Kan inte mycket om djur, så fick ju vackert börja googla där och insåg, att det är nog bara hoppas på att det går över...
Sen blev det mer jobb... 17-22.15.... Hem efter det och och kokade mig lite mat och insåg igen, att det bara nu låg små kluttar i buren!! Wiiiii... Hon mår bra... Jäkla tur för mig... *pust*

Ja, det var väl min dag... i det stora hela...

Nu är det dags för sängen igen, men imorgon ska jag inte jobba!! Gav bort min dag till lilla Karin, kände redan innan dagens pass att det vore nice att få sova ut, och slappa en dag... Så det gjorde jag!! Ser fram emot att få vakna när jag själv vill... Och skulle dock inte förvåna mig om jag vaknar tidigt bara för det!! Gaaaahhh.... Vi får väl se...

Puss!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar