lördag 15 augusti 2009

Besviken...

...på dig bloggis!! Trodde du skulle ge mig svar och nya ideér!!
Jag är väl medveten om a tt det händer inte ett skit om man inte gör något!! Såklart!! Men var finner man energin och lusten för att göra det där lilla extra? Jag vet fan inte...

Nääääe.... Jag ska fan gå å dra täcket över huvudet.... Idag, Lördag...Är min ENDA lediga lördag på hela månaden, och då sitter jag hemma och tycker synd om mig själv... Men det är fan inte lätt att hitta på något heller, om man inte vill sitta själv på en pub nere på stan. Vilket jag absolut inte gör... Fatta synen, jag sitter på en barstol, lite halvfull, ENSAMEN!! Inge patetiskt alls va? Skulle jag aldrig göra...Skulle aldrig hända... Hellre dör jag... =)
Men känner verkligen ingen i den här staden, som är i samma sits som mig... Dem få jag känner i denna stad har sina liv, med familjer och allt som kommer till det... Så är det...

Tar mig ett glas vin till, sen lägger jag mig... Lika bra!!

Bye!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar