torsdag 27 augusti 2009

...

men fy fan... hur är detta möjligt!! Står ju att 2 kommentarer har publicerats, och sen när jag kommer till min blogg finns det där bara en!! Hur i helvete är det möjlligt lixom??!!
Och även denna gång blev det du Malin, som försvann ut i syberspace!! Sorry!! Men något tokigt gör jag!!

Hur kommer det sig att när man tror sig veta hur det ligger till och hur det är... Så på 2 sekunder raseras allt?? Har väl rätt länge väntat på att en viss person ska höra av sig, för att blandannat undersöka hojen... Man hör av sig.. Frågar lite försiktigt, typ när passar det dig? Hör du av dig när du kan? Kalas!! Man väntar och väntar, sen tillslut ledsnar ju även jag och hör av mig igen.. Då fick man en lite smäll i fejjan... En hygglig förklaring lixom... Kunde man inte kläck ut sig det lite tidigare kanske, så hade jag väl inte gått här hemma och väntat på när det "passar" sig... Även här går ju propparna!! Tur att det finns nya på ICA att köpa... Jag fattar inte hur det där går till lixom!!

Lägger ner allt det där... Är ju bara krångligt och konstigt... Piss!! =)

Och du Tettan!! Den ska du verkligen få smaka på!! Om du gillar den med lite drag i!!

Simon och Thomas är lite roliga faktiskt... Skrattar lite här för mig själv!!

Kram påer!!

1 kommentar: